Titta, kom och titta, kom sätt er här omkring.

Jag gick upp klockan 08:03 i morse. Noterade siffran i farten på väg in i köket och varför jag kommer ihåg den minns jag inte. Jag åt i alla fall en god frukost och har sedan legat i sängen med hörlurar i öronen en stor del av dagen. Gått utanför dörren har jag inte gjort alls, men jag har pratat i telefon med en fin vän i över två timmar. Och sovit en liten stund.

 

Igår blev jag utelåst innan jag skulle gå in och lägga mig. Det var lite roligt, för alla trodde att jag sov och jag trodde att de visste att jag var ute. Det blev helt knäppt. Det var i alla fall bara att knacka på så att jag fick komma in, och där stod de alldeles förvånade.

 

Nu knackar John Blund på hos mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en fin dag. :)<3

LIte kul att bli utelåst sådär hihi<3

Hoppas du får en riktigt vacker och bar dag hjärtat<3

2012-09-30 @ 10:36:02
URL: http://motfriheten.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback